"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Еленовка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 

Коммунальное государственое учереждение "Общеобразовательная школа села Еленовка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"


Әлеуметтік желі

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2018-2022 жылдарға арналған Перспективтік даму жоспары

 Ақмола облысы

Зеренді аудандық әкімдігі

КММ «Еленовка орта мектебі»

2018-2022 жылдарға арналған

ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ДАМУ ЖОСПАРЫ

2018 жыл

МАЗМҰНЫ

  1. КІРІСПЕ……………………………………………......…………………3

 

  1. БАҒДАРЛАМАНЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ……………………………..……3
  2. МЕКТЕП ТУРАЛЫ АҚПАРАТТЫҚ АНЫҚТАМА…………………..5

 

  1. МЕКТЕПТІҢ АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙДЫН ТАЛДАУ, SWOT – ТАЛДАУ……………………..………………………………………….8

 

  1. МЕКТЕПТІҢ ДАМУ КЕЛЕШЕГІ:………………………………….......9

 

  1. Мектептің даму көрінісі:

 

  1.  Білім беру процесін дамыту бөлігінде…………………………

 

  1.  Материалдық-техникалық базаны нығайту бөлігінде……………...

 

   5.4 Бағдарламаны іске асыруға бағытталған стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер және іс-шаралар ................…………………….

 

  1.  Бағдарламаны іске асыру нәтижелеріне қол жеткізу өлшемдері  

мен көрсеткіштері…………………………………………………………

1. КІРІСПЕ

 

2018-2022  оқу жылдарына  арналған КММ «Еленовка орта мектебі» жобалау бағдарламасы жеткен жетістіктері мен қиындықтарды, оқушыларды оқытудың, тәрбиелеудің, дамытудың басты мақсаттарын, міндеттері мен бағыттарын, педагогикалық үдерісті кадрлық және әдістемелік қамтамасыз ету ерекшеліктерін, негізгі жоспарлы соңғы нәтижелерді сипаттайтын ұзақ мерзімдік  нормативтік –басқару құжатын білдіреді.

 

2. БАҒДАРЛАМАНЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ

Бағдарламаны әзірлеу үшін  негіздеме

  • Қазақстан Республикасының «Білім туралы заңы»;
  • Қазақстан Республикасының Президентінің 07.12.2010 ж. №1118 жарлығымен бекітілген 2011-2020 жж арналған мемлекеттік білім беруді дамытуды бағдарламасы ;
  • Елбасының жыл сайынғы Қазақстан халықтарына жолдауы;
  • Қазақстан Республикасы білім беру ұйымдарында тәрбиелеудің кешенді бағдарламасы 2018-2022;

Бағдарламаның мақсаттары

  • Жалпы білім беруді жаңғыртуға және инновациялық дамытуға бағытталған 2018-2022 жж. арналған ҚР мемлекеттік білім беруді дамытуды бағдарламасын іске асыру ;
  • Оқушылардың тұлғалық және әлеуметтік негізгі біліктіліктерінің ұйымдастырудың заманауи моделін, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру, енгізу;
  • Педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру;
  • Әдістемелік жұмысты және басқару жүйесін жетілдіру;
  • Білім сапасын арттыру
  • Балаларды  мектепке дейінгі тәрбиемен толық қамтамасыз ету;
  • «Мәңгілік ел» идеясын жүзеге асыру;
  • «Рухани жаңғыру» бағдарламасын ұстану.

Бағдарламаның міндеттері:

  • Мектепті басқарудың тиімді құрылымын, әдістемелік қызмет (бұдан әрі-ӘҚ) құрылымын әзірлеу;
  • Оқыту мен тәрбиелеудің білікті тәсілін іске асыру арқылы білім беру мен тәрбиелеу сапасын арттыру бойынша шаралар әзірлеу;

 

  • Педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру, тәжірибе жинақтауға, бөлісулеріне жағдай жасау;
  • Мектеп қызметін бағалаудың рейтингтік  жүйесін жүргізу;
  • Оқу үрдісінде инновациялық әдістерге көшу, оқыту технологияларын АКТ кеңейту;
  • Балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен қамтуды арттыру. Білім беру үрдісінің барлық қатысушыларының денсаулығын сақтауға, нығайтуға және психологиялық  жайлылығын қамтамасыз етуге ықпал етуші біртұтас жүйе құру;
  • Оқушылардың отансүйгіштікке тәрбиелеу, азаматтық белсенділігін әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыру бойынша шаралар кешенін әзірлеу, іске асыру;
  • Отбасы мен мектептің белсенді әрекеттестігіне жағдай жасау.

Бағдарламаны іске асыру мерзімдері

2018– 2022жылдар

  1. Кезең 2018-2019 жж.

1. Электрондық журнал, «Күнделік кz» арқылы ата-аналармен тығызбайланысты нығайту.

2. 1-8сыныптарды жаңартылған мазмұндағы бағдарламада оқыту.

3.«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында

білім мен тәрбие үрдісін қатар алып жүру.

4.  Физика, химия пәндерін үш тілде оқыту

мамандарын дайындау.

  1. Кезең 2019-2020 жж.

1. 1-11 сыныптарды жаңартылған мазмұндағы

бағдарламаға толық көшірілуі.

2. «Қазақ тілі әліпбиін кириллицадан латын графикасына көшіру туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2017 жылғы 26 қазан № 569 Жарлығының негізінде  мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды даярлық топтарында енгізуде педагог мамандарды дайындау.

3. Информатика, биология  пәндерін үш тілде  

оқыту мамандарын дайындау.

 

3 -кезең 2020-2021 жж.

«Қазақ тілі әліпбиін кириллицадан латын графикасына көшіру туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2017 жылғы 26 қазан № 569 Жарлығының негізінде  мектеп мұғалімдерін дайындау.

 

4-кезең 2021-2022 жж.

1.«Мәңгілік ел» идеясын ұстана отырып, бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу.

2. Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығының орындалуын іске асыру.

Бағдарламаны іске асырудан күтілетін түпкілікті нәтижелері:

-мектепішілік құрылым жұмысының нәтижелілігін    арттыру;
 -педагогтардың әрі қарай кәсіптік деңгейде өсуі;
 - оқу мазмұны мен технологиясын өзгерту есебінен оқушылардың білім сапасы мен тәрбиелік  деңгейін арттыру, оқытудың білікті тәсілін іске асыру;
- Физика, химия, информатика, биология  пәндерін үш тілде оқыту;
-Мектеп түлектерін негізгі және орта білімдерін аяқтау барысында кәсіби бағдар беру;
-Мемлекеттік грант иегерлері  көрсеткішін 80%-ға көтеру.

- 2025 жылға дейін латын графикасына кезең-кезеңімен көшуі  қамтамасыз етіледі.

 

 

3. МЕКТЕП ТУРАЛЫ АҚПАРАТТЫҚ АНЫҚТАМА

 

Жалпы ақпарат

Ұйымның атауы (жарғы бойынша)

Зеренді ауданы әкімдігінің КММ «Еленовка орта мектебі»

Ұйымның түрі мен тұрпаты

Жалпы білім беретін орта мектеп

Ұйымдастырушылық-құқықтық нысаны

Мектеп Ережесі Зеренді аудандық ішкі істер министрлігі, Ақмола облыстық  ішкі істер министрлігінің департаменті;

Тіркеу №110-1905-2-КММ;

Құрылтайшы

Лицензия 0156853; Зеренді аудандық  «Білім бөлімі» ММ; Берілген  күні 09.11. 2011ж.

БИН: 970140003830; 25.10. 2013ж.

Кадастровый номер 01-160-037-1237;

Акт №0058093; 02.02.2007 ж.

Негізі қаланған жылы

S-2292м2. 1964 жылы.

Заңды мекенжайы

Ақмола облысы, Зеренді ауданы, Еленовка селосы мектеп көшесі №17.

Телефон / факс

8-716-32-38-6-31;

Электрондық пошта

     alma.nurtazina.61@ bk.ru

Сайттың адресі

elenovka0012.zerenda.akmoedu.kz

Басшысының Т.А.Ә.

Нуртазина Алма Макжановна

 

Ұйымның құрылымы

Басқару органының атауы және басқару нысаны

Негізгі атқарымдары

Педагогикалық кеңес

Педагогикалық кеңес

Педагогикалық кеңес құрамы 29.08. 2018ж. қабылданды. Жылына - 6 мәрте жүйелі түрде педагогикалық кеңес өткізу қарастырылған;

Қарастырылатын сұрақтар:

Оқушыларды қабылдау, көшіру, құжаттарды бекіту, нормативтік- құқықтық құжаттар,инновациялық әрекеттер, бастапқы, аралық бақылау, қорытынды бақылау;

Оқушылардың өзін-өзі басқару кеңесі (оқушының өзін-өзі басқару)

КММ «Еленовка орта мектебі»                        «Жастар» БҰ функциясы

  • Оқушылардың сыныптан тыс жұмыстарын бағыттайды, жоспарлайды және ұйымдастырады
  • Мектептегі тәртіпті назарда ұстайды
  • Жоғарғы сынып оқушыларының төменгі сынып оқушыларына басшылық етуін орнықтырады
  • Қабырға газетін шығаруын ұйымдастырады
  • Өз отырыстарында оқушылар арасында өткізілетін  ең маңызды іс- шаралардың, дайындық және өткізілу жоспарларын талқылайды және бекітеді; өзін- өзі басқару органдарының жұмыстары туралы есептерін тыңдайды, сондай- ақ сол есептер бойынша қажетті шешімдерді қабылдайды; өзін- өзі басқару бойынша алдынғы отырыстарда қабылданған шешімдермен ақпараттарды тыңдайды
  • Оқушылардың өз құзыреттері, жауапкершіліктері  бойынша шешімдер қабылдайды, мадақтау мен жазалау мәселелерін шешеді
  • Қоғамдық пайдалы еңбектегі сынып ұжымдары арасындағы сайыстардың қорытындыларын шығарады
  • Мектеп оқушыларының аудандық отырыстары мен конференцияларына мектеп оқушыларынан құралған делегациялар құрамын бекітеді.

                                      Ұйымның ресурстық базасы

Үй-жайдың сипаттамасы (оның жай-күйі, салыну жылы, күрделі жөндеу өткізілген жыл)

270 орынды 2 қабатты нысан 1964 ж. салынған.

Күрделі жөндеу жұмысы жоспарда:

2019 жыл.

Ұйымды ақпараттандыру (дербес компьютерлер саны, оның ішінде жергілікті желіге, Интернетке қосылғандары) 

  1. Интерактивті тақта-3.
  2. Компьютерлер саны-15.
  3. Лингафонды кабинет-16 ноутбук.
  4. Интернетке қосылғандары-15.

Жаңа модификациялық кабинет

Химия, биология,физика кабинеттері

 

Кадрлар құрамы

Педагогикалық қызметкерлердің жалпы саны

41 (қырық бір)

Жоғары санатты-11

Бірінші санатты-15

Екінші санатты-11

Санатсыз-4

Орташа жасы

40-45 жас.

Орташа педагогикалық өтілі

25 жыл.

                                            Марапаттаулар

Конкурстардың жеңімпаздары

 (конкурстың атауы, жылы, мұғалімнің Т.А.Ә., нәтижесі)

1. «Жыл мұғалімі» 2017-2018 оқу жылы Мағаз Мейрам бастауыш сынып мұғалімі, аймақ бойынша 3-орын.

2. 2017-2018 оқу жылы Горохова И.Б. бастауыш сынып мұғалімі «Флипчарт» сабақ бойынша облыс көлемінде гран-при иеленді.

3. Цехместрук Н.Я.-математика пән мұғалімдері арасындағы

облыстық олимпиада-2-орын.

4. Шаймерденова М.С – аудандық-2014ж., 

    2015ж., 2016ж.

  1.  Утеулиева Г.Т. - 2016ж.
  2. Утеганова Г.А. - 2015 ж.
  3. Алиева Г.Т. - 2016 ж.
  4. Рудь Н.А. - 2015ж.
  5. Ескендирова Г.Н. – 2018ж.
 
     

 

КММ «Еленовка орта мектебі»  педагогикалық ұжымы 4 жыл ішіндегі  төменгі нәтижелер көрсеткіші.

 

Ұлттық Бірыңғай Тестілеу

 

2014-2015 оқу жылы

Орташа балл

53

2015-2016 оқу жылы

Орташа балл

63

2016-2017 оқу жылы

Орташа балл

69

2017-2018 оқу жылы

Орташа балл

71

 

 

4. МЕКТЕПТІҢ АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ, SWOT – ТАЛДАУ

 

Мектептің жай-күйін SWOT – ТАЛДАУ

1) мықты жақтары (S) (ішкі орта);

- Педагог кадрлардың тұрақты құрамы (математика, химия, биология, орыс тілі, қазақ тілі, ағылшын тілі, физика, химия, тарих, география).

- Аудандық,облыстық, қашықтық олимпиадалар мен байқауларға қатысу.

-Педагог мамандардың бәсекеге қабілетті болуы.

2) әлсіз жақтары (W) (ішкі орта);

Мектептің материалдық-техникалық базасының  толық жетілмеуі :

өзін-өзі тану кабинеті,

тарих-география кабинеті,

қазақ тілі мен қазақ әдебиеті кабинеті,

бастауыш сынып кабинеті, технология (ұлдар-қыздар) кабинеті,

математика кабинеті.

 3)   мүмкіндіктер (О) (сыртқы орта);

Республикалық, халықаралық, облыстық,семинарлар мен әртүрлі байқауларға қатысулары (педагогтар мен оқушылар). Зерттеулер мен жобалау, жаңа инновациялық педагогикалық тәжірибемен танысу, енгізу, зерттеу, талдау.

 

 

4) Қауіп-қатерлер (Т) (сыртқы орта);

1.Оқушылардың жеке білім алу қажеттілігінің жетіспеушілігі;

2. Оқулықтардағы олқылықтар

 

 

5. МЕКТЕПТІҢ ДАМУ КЕЛЕШЕГІ

 

           Мектептің стратегиялық бағыттары

 

  •  
  1. Жаңартылған оқу мазмұнын, оқыту жүйесін жетілдіру.
  2. Тәрбиелеу тұжырымдамасына сәйкес тәрбие жүйесін жетілдіру.
  3. Дарынды балаларды қолдау жүйесін дамыту.
  4. «Рухани жаңғыру», «Мәңгілік Ел» идеялары негізінде жұмыс атқару.

 

  •  
  1. Білім беру ұйымының  нормативтік-құқықтық базасын жетілдіру;
  2. Педагогтардың кәсіби біліктіліктерін арттыру.
  3. Оқу-тәрбие үрдісін  бағдарламалық –әдістемелік тұрғыда қамтамасыз етуді  ары қарай жаңарту.
  4. Қосымша білім беру жүйесін дамыту.
  5. Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру жүйесін дамыту.
  6. Жаңа педагогикалық және ақпараттық коммуникативтік технологияларды енгізу арқылы білім беру үрдісінің сапасын арттыру.

 

«Дарынды балалар» даму бағдарламасының бөлімдері

 

Мақсаты:

 - қосымша білім беру бағдарламаларын қолдану;

 - олимпиадалар мен байқауларға қатысу нәтижелілігін арттыру;

-оқушылар мен педагогтарды ғылыми жобалау қызметіне тарту;

- ғылыми жобалау жұмыстарының әр түрлі байқауларына қатыстыру;

 

Міндеттері:

1.Қабілетті балаларды айқындау.

2. Оқудың барлық сатыларында дарынды балалармен жұмыстың жүйелі тәсілін құру.

3. Әртүрлі оқыту нысандары арқылы мектеп оқушыларына білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету үшін педагогтардың біліктілігі мен кәсіпқойлық деңгейін көтеру.

4. Бағалаудың тәуелсіз формаларын дамыту және жетістіктеріне мониторинг өткізу, білім сапасын анықтау.

 

Мақсаттар мен міндеттерді іске асыруға бағытталған іс-шаралар (бастамалар, жобалар) тізбесі:

 

р/с

«Дарынды балалар» даму бағдарламасы

Іске асыру мерзімдері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды балалармен  жұмыс.

 

Білім беру қызметтерін көтеру сапасын арттыру

 

Мектептің тәрбиелік жүйесін жетілдіру

 

 

Сайыстар мен байқауларға жүйелі түрде қатысу

 

2018-2022  жылдар

 

2018-2022  жылдар

 

 

2018-2022  жылдар

 

 

 

2018-2022 жылдар

 

 

Жобаның нәтижелерін бағалау өлшемдері:
Бағдарламаны іске асыру нәтижелеріне қол жеткізу өлшемдері мен көрсеткіштері
Оқушылардың оқу жетістіктері

Көрсеткіш

Мәні

2018 ж.

2019 ж.

2020ж.

2021ж.

2022ж.

1.1

Оқушылар білімінің сапасы, %

55

58

60

65

70

1.2

 11 сынып түлектерін ұлттық бірыңғай тестілеудің нәтижелері, (орташа балл)

71

80

80

80

80

1.3

Жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатын алған оқушылар саны 

0

0

1

2

1

1.4

Жалпы орта білім туралы үздік аттестат алған оқушылар саны

0

0

0

2

1

1.5

Негізгі орта білім туралы үздік аттестат алған оқушылар саны

2

4

2

0

3

1.6.

Оқушылардың пәндік олимпиадаларға қатысу нәтижелері (қатысқан оқушылардың жалпы санынан орын алған оқушылардың үлесі): қалалық деңгейдегі облыстық деңгейдегі республикалық деңгейдегі

халықаралық деңгейдегі және с.с.

 

 

 

40%

 


48%

 


48%

 


50%

 


50%

1.7.

облыстық деңгейдегі

2

5

5

7

7

1.8.

республикалық деңгейдегі байқауы

0

1

2

3

4

                                               Оқудан тыс қызметтің нәтижелілігі

Көрсеткіш

Мәні

2018ж.

2019ж.

2020ж.

2021ж.

2022ж.

2.1

Оқушылардың пәндік үйірмелермен, секциялармен, факультативтермен қамтылуы, %

100%

100%

100%

100%

100%

2.2

Оқушылардың құқықтық тәртібі, %:

мектеп ішінде,

кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі инспекцияда (КІИ) есепте тұрған  оқушылар үлесі, дәлелсіз себептермен сабаққа бармау және с.с. үлесі

0%

0%

0%

0%

0%

Қауіпсіздік және денсаулық

Көрсеткіш

Мәні

2018ж.

2019ж.

2020ж.

2021ж.

2022ж.

3.1

Оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы, %

100

100

100

100

100

3.2

Денсаулық топтары бойынша үйде оқитын оқушылар саны

2

2

2

2

2

3.3

Сырқаттануға байланысты сабақтан қалу саны, бірлік

0

0

0

0

0

3.4

Мектепте жарақаттану жағдайларының саны және с.с.

0

0

0

0

0

 

 

Кадрлар

 

Көрсеткіш

Мәні

2018ж.

2019ж.

2020ж.

2021ж.

2022ж.

4.1

Штаттардың жалпы жинақталуы, %

100%

100%

100%

100%

100%

4.2

18 сағат жүктемесі бар оқытушылар үлесі, %

100%

100 %

100 %

100 %

100 %

4.3

27 сағат жүктемесі бар оқытушылар үлесі, %

36%

30%

28%

25%

20%

4.4

Жоғары білімі бар оқытушылар үлесі, %

93%

98%

100%

100 %

100 %

4.5

І және жоғары санаты бар оқытушылар санының арақатынасы, %

63%

65%

68%

70%

75%

4.6

Инновациялық және тәжірибелік қызметке қатысатын мұғалімдер үлесі, %

70%

73%

75%

80%

83%

4.7

Жарияланымдары бар мұғалімдер үлесі, %

30%

35%

40%

50%

60%

4.8

Оқыту процесінде АКТ-ны қолданылатын мұғалімдер үлесі %

100%

100%

100%

100%

100%

4.9

5 жылда 1 рет қайта даярлаудан өткен оқытушылар үлесі, %

100%

100%

100%

100%

100%

4.10

Жаратылыстану-математикалық циклпәндерін ағылшын тілінде оқытатын педагогтар үлесі

0

9%

11%

15%

20%

4.11

Конкурстарға қатысу нәтижелері (қатысқан оқытушылардың жалпы санынан орын алған оқытушылардың үлесі)

25%

30%

40%

45%

50%

 

 

 

Білім беру процесін ұйымдастыру сапасы

Көрсеткіш

Мәні

2018ж.

2019ж.

2020ж.

2021ж.

2022ж.

5.1

Информатика кабинетінің болуы, бірлік

1

1

1

1

1

5.2

Лингафон кабинетінің болуы, бірлік

1

1

1

1

1

5.3

Оқушылардың парталарына төмен вольтты электр қуаттау сымы тартылған физика кабинетінің және зартханалық бөлменің болуы, бірлік

1

1

1

1

1

5.4

Ауа тазартқышы бар химия кабинетінің және зертханалық бөлменің болуы, бірлік

1

1

1

1

1

5.5

Лицензиясы бар медициналық кабинеттің болуы, бірлік

1

1

1

1

1

5.6

Оқу жабдықтарымен және құрал-жабдықтардың нормаларына сәйкес дене шынықтыру бойынша бағдарламаларды іске асыруға арналған жабдықтардың болуы, бірлік

1

1

1

1

1

5.7

Оқулықтармен және оқу әдебиетімен қамсыздандырылуы, %

100%

100%

100%

100%

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім беру процесін ақпараттандыру

 

Көрсеткіш

Мәні

2018ж.

2019 ж.

2020ж.

2021 ж.

2022 ж.

6.1

1 компьютерге оқушылар саны, адам

6

4

2

1

1

6.2

Оқыту процесінде АКТ-ны қолдану (оқыту АКТ-ны пайдаланумен жүргізілетін пәндердің (оқу сағаттарының) үлесі), %

100

100

100

100

100

6.3

Білім беру процесін жүзеге асыру үшін пайдаланылатын компьютерлер саны, бірлік 

15

20

25

25

25

6.4

Интерактивті тақталар саны, бірлік

2

2

2

3

3

6.5

Мультимедиялық жобалардың саны, бірлік

1

1

1

1

1

6.6

Жергілікті желіге қосылғанкомпьютерлер саны, бірлік

15

20

25

25

25

6.7

Интернетке қосу (жылдамдығы), Мб

4 мб/с

8 мб/с

8 мб/с

8 мб/с

8 мб/с

 

 

 

Жаңартылған күні: 16.04.2019 12:21
Құрылған күні: 03.03.2021 12:18

Текст